Tuesday, November 30, 2010

KIsaH X seMPURna

19 november 2010...(jumaat)

     perjalanan hidup ku yg membosankn masih lg aku lalui... (jam menunjukkan pukol 1ptg).... mase ntok umat islam menunaikn solat jumaat. aku xtau nape hati aku berat n x sedap hati.. mcm ader something yg akan aku hadapi.. tp aku sabar. selesai solat jumaat mcm biase aku akan meneruskn perniagaan aku. teletah kwn2 aku membuat perassan aku td ilang.(jam menunjukkn pukol 6.31ptg)dah tiba masenye ntok rehat n solat magrib...kebiasaan nye aku x balik umah.. tp hati aku kuat berbisik kuat ntok pulang ke rumah..

2 comments:

  1. Hayunan kaki aku yg berat menghidupkn motor legenda kepunyaan adik aku... keheningan senja yg td nye sunyi di kejutkn dgn bunyi deruman yg sumbang.... biasanya perjalanan kerumah mengambil mase 10 minit.. tp hari ni genggaman trotel aku lemah.. hati aku jd betul2 bedebar... ''ya allah ape akan aku hadapi nie'',...

    ReplyDelete
  2. sesampai aku d rumah aku merasa sgt suram n dgn pantas aku tukar baju melayu untuk pegi bukak kedai... operasi terus macam biase.. zrasssssss.... bunyi pintu kedai memecah senja... hati aku x ilang lagi rase x sedap... "ahhh, ape la aku nie dr td cam nk pitam jerk... hermm lapor kot...."hati aku berkate... vroommmmmmmmmmmmmmmmmm.... perghhhh mmg laju moto aku bawak cam dalam citer adnan sempit jerk.. punyer a nk ilang rase nerves...

    ReplyDelete